Fâ volym i platt hâr

Tjejer med platt hâr har oftast samma problem: det är för platt och hänger bara nedför axlarna med utan nâgon helst volym.
--> Använd volymgivande schampoo.
Ddet kan hittas i mânga affärer utav olika märken. Efter det använd balsam i samma märke. Tänk att skölja ut balsamet noggrant efterât!
 
--> Massera hârbottnet.
Medan du tvättar hâret kan du massera hârbottnet. Det hjäpler blodet att ciculera bättre, därmed att ge mer näring till hâret. Det kommer "lyfta" rötterna liksom.
 
--> Borsta hâret med huvudet upp och ner.
Det kommer göra som när du masserar hârbottnet "lyfta" upp rötterna därmed "lufta" upp hâret.
 
--> Torka hâret med huvudet upp och ner.
 
--> Använd hârspray.
Försiktigt att inte ta pâ för mycket!
 
Sâhär kan ni göra hemma hos er, men ni kan ocksâ frâga frissan göra en frissyr som passar er.
 


Hejsan! Jag tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig just nu. Var gärna med om du vill! :D

Svar: Ja tack, jag kommer och tittar ! Puss
Ellin J-R

2013-06-16 // 22:54:51

Godnatt och sov gott, hoppas du får en bra start på nästa vecka :D

Svar: Tack !! :) Du med ! Puss
Ellin J-R

2013-06-16 // 23:10:26

Rolig och annorlunda blogg! Kram

Svar: Ja tack !! Det var meningen :)
Ellin J-R

2013-06-17 // 13:05:17

Vilka grymma tips! Kramar.

Svar: Tackar tackar ! Ge tips om vilka råd du vill att jag ska skriva om på frågestunden ;)
Ellin J-R

2013-06-17 // 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback